Dobrej obraz není nikdy domalován.
Ja ty svoje odstavil,když jsem uznal jejich snesitelnost.
A potom je co nejdřív nalakoval,abych je už nemohl “vylepšovat”.
Když si nejsi jistá,zakopni to plátno na měsíc za skrin a pak se na něj podívej novýma očima.
Je to ale s tím rizikem,ze ho potom hodis do popelnice.
Nebo naopak bez dalších oprav pověsíš přímo na zeď.
Bylo to agresivní vzrušení na nudistech i vizuálně zřejmé:-)
Sule,
tyjo, dík, teď koukám na ten rozhovor ad3 a už předem si říkám, že ta redaktorka nebude nicmoc, protože v úvodním textu píše, že ta slečně se věnuje tomu a tomu,”grafice nebo třeba režii.” Napsat o komkoli “nebo třeba režii” snad je úplně mimo. Jakýpak “nebo třeba.” Copak režie je jednou v řadě výtvarných (!) disciplín, kterou snad “nebo třeba” může dělat kdokoli?
No.
Jdu sledovat.
Ta Eliška P. mi hlasem a projevem připomíná Lucku Vondráčkovou. To mě zaujalo. :-)
Připadá mi taková inteligentní a poměrně vyzrálá na svůj věk 25 let. Ty vlasy teda vypadaj na mladší věk :-))
K jejím kresbám ve fotografiích: udivilo mě, proč v rozhovoru žádné neukázali. V úvodním článku jich je pár, no, dobře, ten street art mě vůbec neoslovil, je to nedotažený, asi to ještě vymaká. A ty kresby jsou jen dvě. Z toho tu barevnou jsem nepochopila – kdo je ten chlap, proč je tam opice… čekala jsem, že kopule by byla spíš jako helma k hlavě – když se autorka angažuje v dětské onkologii. Ale pak mi došlo, že to patří k tématu New York a ne onkologie. Článek ani rozhovor to nijak neobjasňuje a to považuju za chybu. Nebo měli dát odkaz na nějaké zdroje, kde se to dovíme.
Cestu na sever Evropy a kreslení do fotek jsem si vždycky chtěla nechat na důchod :- D
Saule a celkověs mě uklidnil, doplesknu obraz do nějakého stádia, jakéhokoli, vezmu si v pátek volno a do neděle uklidím ty barvy a igelity.
Jen by to chtělo mít disciplínu s termínem. Protože na práci na vedlejšáku jsem si dala termín právě do dneška večer a kde nic tu nic, žádnej mail jsem neposlala, žádnej adresář nevyrobila, aktualizaci a funkce Dropboxu neprozkoumala.
5Ja si to video pustil až teď.
A po pár vteřinách vypnul.
No jsem rád,že vystavuju jen s důchodci z amatérského kroužku a už kolik let úspěšně dobýváme náš armádní dům i s jeho děly na chodbách.
Kdo umí,ten umí a když hovoří múzy,zbraně mlčí.
New York oslnim až tam někdo pověsí moje obrazy vzhuru nohama… rukama .
Kde já už mohl bejt,kdybych na to pečlivě nedohlížel a neodskakoval z hospody U Huberta hned vedle.
Priste tomu nechám volný průběh:-)
Vím o jednom, co mi říkal, že některej obraz maluje i několik měsíců. S že nějakej malíř (jehož jméno jsem samozřejmě zapomněla) vždycky všechny svoje obrazy dřív či pozdějc přemaloval, takže naprostá většina jeho díla se zachovala jen na fotkách z výstav.
To jsem přišla dobře – k debatě o obrazech! :-D Kdybych měla čekat až bude kterákoliv moje mazanice “zralá”, tak nikdo nikdy nic neuvidí. A je to i pomůcka pro mě, co jde líp, nebo s čím jsem si hrála drahnou dobu a výsledek za moc nestál. Každý je jiný a chápu, že někdo nechce ukazovat dílo, které ještě není “hotové”. Tak ať se ti Liško daří. :-)
Já si video v práci nepustím, ale tvorba Elišky K. mi přijde celkem v pohodě:) Jestli tohle seká ve 25 letech, tak si myslím, že za deset let bude pod rukou vypouštět vybroušené diamanty:) Snad už ji teda nebude zdržovat žádná onkochřipka. Jo, ale ty rozvětvené plány mi přijdou děsně ambiciózní. V posledních dnech jsem ráda, že zvládnu takový elementární věci jako vyčistit záchod, vyluxovat, nebo se postarat o králíka (půjčenýho). Nějak jsem se během dovolené rozvolnila a vůbec nechápu, proč a kolik věcí jsem byla schopná předtím zvládnout. A to byl jen týden někde a s týdenním dostupem týden jinde.
Oby 9,
těmi krycími barvami je značně nejasné, kdy je hotovo. Což mě překvapilo. U kresby nebo akvarelu je to poměrně zřejmý. V horším případě je konec, přeťápnuto, vyhodí se. Jenže ty krycí barvy jde dodělávat donekonečna – umazat / přidat, změnit odstín, víc detailu / míň detailu…
ru 8
několik měsíců se mi teď jeví jako jediná možná doba.
psice 10,
tak to je asi taky nakažlivý. Léto. prázdniny. Je to skvělý, tohle roční období, dá se být venku nebo aspoň mít otevřená ona, ale přizpůsobení pracovní rychlosti jiných ročních období je průšvih. Dneska jsem udělala asi tak tři věci, vlastně čtyři, plus jen jeden mail. Takže by se řeklo, že to je za 4-5 hodin hotovo. Teoreticky. No a jsem tu od půl devátý, máme šestnáct hodin. Tak bych ještě něco mohla udělat…
Jinak to jeho veledilo jsem kdysi v Praze na jakýmsi bienále v jakési rozbité fabrice viděl naživo.
Naštěstí jsem měl krásnou průvodkyni.:-)
Musím přiznat,ze tam byly i hustší exkrementy.
Myslím,ze jejich autoři na definici umění už rezignovali,Černý se zatím diví.
No,nemá to jednoduchý chudák,to není jak přetírat tanky na růžovo,když zrovna z prdele vyfouknou větry tím správným směrem,který nese…
Teď synek asi narazil.
Tak třebas ještě oslní NewYork:-)
Kdysi v Praze na jakýmsi bienale…
Ted jsem si všimnul,ze v tom odkazu je 2005.
Takže 12let zpět.
No to letí,ani ta průvodkyně už možná nebude tak krásná…:-)
12
pro mě je to neúcta k člověku, ne umění. Asi to má poukazovat na odpornost mučení lidí, takže právě burcovat PROTI neúctě k člověku. Takže artefakt jako součást kampaně. Pokud to má ale název Žralok, tak to pro mě je ta neúcta a neburcuje to proti neúctě. Ten název je pro mě signál, že to není kampaň vedená lidsky, není to umělecké dílo poukazující na zvěrstva, je to jen pomsta nebo jen zesměšnění a s tím se nikdy neztotožňuju, ani v umění ani ve slovech ani prostě vůbec.
A růžovej tank mě sral.
No pro mě je takové umění nesrozumitelné. Nerozumím tomu.
15:
Jak to má Černý s úctou k cloveku,jeho svobodě ,nebo aspoň respektem k těm,co ji za nás vybojovali a mají tu tisíce hrobů právě”hezky” ukazuje ten růžovej tank.
Neskutečnej dobytek…
On to o sobě asi i ví,proto mu nestačí uzavřené galerie a potřebuje se prezentovat veřejně.
Hovado prostě na toalety nedostaneš a když,tak je stejně seserou.
Ale ti Němci by mu to mohli vysvětlit a dát mu novou šanci.
Kdyz uz jednou” pan Mistr “vystavoval i v jejich Bruselu,tak
by měl mít pochopení.
16:
Tak tomu zkus porozumět:-)
A ke všemu je jeden Černý ten a druhý ještě onen a já si to pletu, tak o něm / nich radši obvykle nemluvím, protože se bojim, že je popletu. Takže růžovej tank a tohle ad12 je jeden Černý – jo, tak to je ten příšernější.
18
Taky tomu nerozumím a nevidím důvod, proč bych to měla zkoušet, když si myslím, že jsou to prostě jen uřvaný gesta (spíš pózy) rozmazlenýho egoisty, u kterých nezáloeží na prsoptředcích, je jen cíl – upozornit na sebe. Nezastávám názor, že umění je to, co v lidech vyvolává emoce za každou cenu a pokud možno tím, že je má nasrat nebo znechutit.
Dobrej obraz není nikdy domalován.
Ja ty svoje odstavil,když jsem uznal jejich snesitelnost.
A potom je co nejdřív nalakoval,abych je už nemohl “vylepšovat”.
Když si nejsi jistá,zakopni to plátno na měsíc za skrin a pak se na něj podívej novýma očima.
Je to ale s tím rizikem,ze ho potom hodis do popelnice.
Nebo naopak bez dalších oprav pověsíš přímo na zeď.
Bylo to agresivní vzrušení na nudistech i vizuálně zřejmé:-)
Nikam se s tím obrazem nehoň.
Jsi zdravá,heterosexuální(předpokládám:-) pereš se se svým zivotem a ne s nemocemi,kde se prohrává jak na běžícím páse a nejen pro přeživší je to výzva k pokoře(což k umění patřívalo )a ne ke rvačkám…no New York asi neoslníš:-)
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/ceska-vytvarnice-preprala-rakovinu-ted-se-ji-povedlo-oslnit-new-york-35434?dop-ab-variant=&seq-no=2&source=hp
To je k zblití …
Sule,
tyjo, dík, teď koukám na ten rozhovor ad3 a už předem si říkám, že ta redaktorka nebude nicmoc, protože v úvodním textu píše, že ta slečně se věnuje tomu a tomu,”grafice nebo třeba režii.” Napsat o komkoli “nebo třeba režii” snad je úplně mimo. Jakýpak “nebo třeba.” Copak režie je jednou v řadě výtvarných (!) disciplín, kterou snad “nebo třeba” může dělat kdokoli?
No.
Jdu sledovat.
Ta Eliška P. mi hlasem a projevem připomíná Lucku Vondráčkovou. To mě zaujalo. :-)
Připadá mi taková inteligentní a poměrně vyzrálá na svůj věk 25 let. Ty vlasy teda vypadaj na mladší věk :-))
K jejím kresbám ve fotografiích: udivilo mě, proč v rozhovoru žádné neukázali. V úvodním článku jich je pár, no, dobře, ten street art mě vůbec neoslovil, je to nedotažený, asi to ještě vymaká. A ty kresby jsou jen dvě. Z toho tu barevnou jsem nepochopila – kdo je ten chlap, proč je tam opice… čekala jsem, že kopule by byla spíš jako helma k hlavě – když se autorka angažuje v dětské onkologii. Ale pak mi došlo, že to patří k tématu New York a ne onkologie. Článek ani rozhovor to nijak neobjasňuje a to považuju za chybu. Nebo měli dát odkaz na nějaké zdroje, kde se to dovíme.
Cestu na sever Evropy a kreslení do fotek jsem si vždycky chtěla nechat na důchod :- D
Saule a celkověs mě uklidnil, doplesknu obraz do nějakého stádia, jakéhokoli, vezmu si v pátek volno a do neděle uklidím ty barvy a igelity.
Jen by to chtělo mít disciplínu s termínem. Protože na práci na vedlejšáku jsem si dala termín právě do dneška večer a kde nic tu nic, žádnej mail jsem neposlala, žádnej adresář nevyrobila, aktualizaci a funkce Dropboxu neprozkoumala.
5Ja si to video pustil až teď.
A po pár vteřinách vypnul.
No jsem rád,že vystavuju jen s důchodci z amatérského kroužku a už kolik let úspěšně dobýváme náš armádní dům i s jeho děly na chodbách.
Kdo umí,ten umí a když hovoří múzy,zbraně mlčí.
New York oslnim až tam někdo pověsí moje obrazy vzhuru nohama… rukama .
Kde já už mohl bejt,kdybych na to pečlivě nedohlížel a neodskakoval z hospody U Huberta hned vedle.
Priste tomu nechám volný průběh:-)
Vím o jednom, co mi říkal, že některej obraz maluje i několik měsíců. S že nějakej malíř (jehož jméno jsem samozřejmě zapomněla) vždycky všechny svoje obrazy dřív či pozdějc přemaloval, takže naprostá většina jeho díla se zachovala jen na fotkách z výstav.
To jsem přišla dobře – k debatě o obrazech! :-D Kdybych měla čekat až bude kterákoliv moje mazanice “zralá”, tak nikdo nikdy nic neuvidí. A je to i pomůcka pro mě, co jde líp, nebo s čím jsem si hrála drahnou dobu a výsledek za moc nestál. Každý je jiný a chápu, že někdo nechce ukazovat dílo, které ještě není “hotové”. Tak ať se ti Liško daří. :-)
Já si video v práci nepustím, ale tvorba Elišky K. mi přijde celkem v pohodě:) Jestli tohle seká ve 25 letech, tak si myslím, že za deset let bude pod rukou vypouštět vybroušené diamanty:) Snad už ji teda nebude zdržovat žádná onkochřipka. Jo, ale ty rozvětvené plány mi přijdou děsně ambiciózní. V posledních dnech jsem ráda, že zvládnu takový elementární věci jako vyčistit záchod, vyluxovat, nebo se postarat o králíka (půjčenýho). Nějak jsem se během dovolené rozvolnila a vůbec nechápu, proč a kolik věcí jsem byla schopná předtím zvládnout. A to byl jen týden někde a s týdenním dostupem týden jinde.
Oby 9,
těmi krycími barvami je značně nejasné, kdy je hotovo. Což mě překvapilo. U kresby nebo akvarelu je to poměrně zřejmý. V horším případě je konec, přeťápnuto, vyhodí se. Jenže ty krycí barvy jde dodělávat donekonečna – umazat / přidat, změnit odstín, víc detailu / míň detailu…
ru 8
několik měsíců se mi teď jeví jako jediná možná doba.
psice 10,
tak to je asi taky nakažlivý. Léto. prázdniny. Je to skvělý, tohle roční období, dá se být venku nebo aspoň mít otevřená ona, ale přizpůsobení pracovní rychlosti jiných ročních období je průšvih. Dneska jsem udělala asi tak tři věci, vlastně čtyři, plus jen jeden mail. Takže by se řeklo, že to je za 4-5 hodin hotovo. Teoreticky. No a jsem tu od půl devátý, máme šestnáct hodin. Tak bych ještě něco mohla udělat…
Ještě k dovysvětleni:
“umění má bejt prdel”
Pan “umělec” si jaksi neuvědomil,že Němci mají zase svoje kréda a z těch žádná prdel nikdy nevzešla.
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/strach-vysvetluje-cerny-proc-mu-nemci-zakazali-plastiku-saddama-husajna-35478?dop-ab-variant=&seq-no=3&source=hp
No ale ať se Černý učí,pobral za svoje sracky dlouhý prachy a ještě delší ego,tak jsem zvědavej jak se s tím srovná.
Přinejlepším se vrátí domů,jak svým krédem naznačil.
Jinak to jeho veledilo jsem kdysi v Praze na jakýmsi bienále v jakési rozbité fabrice viděl naživo.
Naštěstí jsem měl krásnou průvodkyni.:-)
Musím přiznat,ze tam byly i hustší exkrementy.
Myslím,ze jejich autoři na definici umění už rezignovali,Černý se zatím diví.
No,nemá to jednoduchý chudák,to není jak přetírat tanky na růžovo,když zrovna z prdele vyfouknou větry tím správným směrem,který nese…
Teď synek asi narazil.
Tak třebas ještě oslní NewYork:-)
Kdysi v Praze na jakýmsi bienale…
Ted jsem si všimnul,ze v tom odkazu je 2005.
Takže 12let zpět.
No to letí,ani ta průvodkyně už možná nebude tak krásná…:-)
12
pro mě je to neúcta k člověku, ne umění. Asi to má poukazovat na odpornost mučení lidí, takže právě burcovat PROTI neúctě k člověku. Takže artefakt jako součást kampaně. Pokud to má ale název Žralok, tak to pro mě je ta neúcta a neburcuje to proti neúctě. Ten název je pro mě signál, že to není kampaň vedená lidsky, není to umělecké dílo poukazující na zvěrstva, je to jen pomsta nebo jen zesměšnění a s tím se nikdy neztotožňuju, ani v umění ani ve slovech ani prostě vůbec.
A růžovej tank mě sral.
No pro mě je takové umění nesrozumitelné. Nerozumím tomu.
15:
Jak to má Černý s úctou k cloveku,jeho svobodě ,nebo aspoň respektem k těm,co ji za nás vybojovali a mají tu tisíce hrobů právě”hezky” ukazuje ten růžovej tank.
Neskutečnej dobytek…
On to o sobě asi i ví,proto mu nestačí uzavřené galerie a potřebuje se prezentovat veřejně.
Hovado prostě na toalety nedostaneš a když,tak je stejně seserou.
Ale ti Němci by mu to mohli vysvětlit a dát mu novou šanci.
Kdyz uz jednou” pan Mistr “vystavoval i v jejich Bruselu,tak
by měl mít pochopení.
16:
Tak tomu zkus porozumět:-)
A ke všemu je jeden Černý ten a druhý ještě onen a já si to pletu, tak o něm / nich radši obvykle nemluvím, protože se bojim, že je popletu. Takže růžovej tank a tohle ad12 je jeden Černý – jo, tak to je ten příšernější.
18
Taky tomu nerozumím a nevidím důvod, proč bych to měla zkoušet, když si myslím, že jsou to prostě jen uřvaný gesta (spíš pózy) rozmazlenýho egoisty, u kterých nezáloeží na prsoptředcích, je jen cíl – upozornit na sebe. Nezastávám názor, že umění je to, co v lidech vyvolává emoce za každou cenu a pokud možno tím, že je má nasrat nebo znechutit.
20. jj. vidím to podobně. Míjí mě provokatéři.